BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 1 septembrie 2009

# te iubesc!.


Ma gandesc in fiecare zii qm ar fi dak nu ar mai fii.. ji fatza mea devine o masca trista.. apoi zambesc.. te am langa mine.. te simt langa mine ji cand nu ejti.. Sunt atatea lucruri frumoase pe kre aj vrea sa tzi le spun.. sa`tzi daruiesc .. dar tot ce`tzi pot daruii st eu.. Simt k port amprenta ta in fiecare gest, in fiecare cuvant, in fiecare gand..

Sper sa numai simt durerea vreodata.. Sper sa numai simt k mor in fiecare zi.. Aqm am lumea mea formata din tine..

Vreau sa existe sperantza k in inima ta voi sta.. ji in gand.. ji in ultima ta suflare.. Alaturi de tine voi sta, atunci cand tu ai sa ceri.. ji stiu k usor nu va fi sa simt qm te pierd zi de zi.. ji qm din vina ta am invatzat sa iubesc.. nu vreau sa pierd, sa uit tot ce a fost.. dar viatza acopera, lasa`n urma ji ucide tot ce inima inca mai simte.. dar am sa lupt.. ji in inima mea ji gandul meu vei ramane.. ji tot la tine voi apela atunci cand vreau:

Sa`mi amintesc.. de ce ma plimb prin lumea asta alene.. ji iti jur pe vesnica ta amintire k in inima mea de copil te voi iubii p zii ce trece mai mult..