BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

marți, 1 septembrie 2009

# zambesc !


Am ochii inchisi.
Plutesc deasupra norilor,
Simt adrenalina,
Inima'mi bate mai tare,
Aud cum suruie vantul,
Simt cum imi loveste vantul chipul,
Paru'mi flutura in toate directile,
Buclele mele imi par perfecte pentru prima oara,
Si zambesc.
Da.Zambesc.
Astazi e ziua fericiri.
Nu am aripi la propriu dar dorinta mea e mai mare ca putinta.


De ce eu?De ce azi?
Si cum de?
el a zis "no ca te'am gasit:X!"
eu zic " ne'am gasit reciproc"
E de bine?E de rau?
Eu zambesc.


Pai eu vad in el ceva special.
Ce? habar na'm.
Nu cautam nimic in el dar am gasit totul.


Fara directie? eu spuneam "fara directie,fara planuri.Doar mii si mii de oportunitati" dar el mi'a zis "nu poti trai fara planuri,trebuie sa ai directie".
Ciudat.Fiindca il cred pe cuvant.Mi'a spus exact ce refuzam sa recunosc.




Simt ca il iubesc.:) :x